De grap is wel, dat 1 april altijd een memorabele dag voor mij is gebleven. Op deze datum startte mijn carrière in de (hout)journalistiek. Ontelbare artikelen zijn gepubliceerd in publieks- en vakbladen. Gaandeweg is daarnaast op creatieve wijze invulling gegeven aan doel(groep)gerichte HOUT[PR].

Print is op zijn retour en de grenzen tussen onafhankelijke journalistiek en commercie vervagen. Het online weblog magazine deHOUTjournalist.nl is een ideaal podium om vrijuit in hout te kunnen blijven optreden en communiceren. Niet alleen door mijzelf, te weten DE houtjournalist. Ook door anderen die daar zin in hebben. Het weblog magazine laat zien dat redactionele content en free publicity die HOUT[PR] genereert interactief kunnen samenwerken, zonder de eigen identiteit te verliezen. 

Het blijft leuk om enthousiaste ontwerpers en toepassers te interviewen over hun houtdesign en houttoepassing. Op het weblog magazine deHOUTjournalist.nl wordt hieraan zonder enige beperking op een originele wijze vorm gegeven.  

Gaat het om echte 1 april grappen en hout is de oogst mager. Het zijn wel stuk voor stuk goed doordachte en geslaagde acties. De doelstelling van deHOUTjournalist is identiek: content van hoge kwaliteit online de revue laten passeren waarbij beeld belangrijker mag zijn dan tekst. 

Volgende week vindt de 56ste editie van de Milanese Meubelbeurs plaats. De 55ste jubileumeditie liet al zien dat hout zich op een fantastische manier weet te manifesteren. Later meer hierover.

De kop is eraf. Iedereen kan meegenieten en deHOUTjournalist gratis volgen. Wil je actief inhaken en meedoen. Dat kan altijd. De mogelijkheden zijn onbeperkt.

Er gebeurt veel in hout waar anderen nog geen weet van hebben. Wie veel weet, kan niet alles weten. Heb je dan ook iets interessants op het gebied van houtdesign of houttoepassen te melden? Wacht niet af! Mail deHOUTjournalist!